niedziela, 20 czerwca 2010

Wywiad z Olgusiaczkiem ^^

Wiem, że wywiady nie należą do moich obowiązków, ale zrozumcie, tu chodzi o Olgusiaczka !

Ja- Hej :)O- Czesc :)
J- Co cię inspiruje w tworzeniu tych bo$kich scenerii?O-Hmm. Czasami zależy to od mojego nastroju, jeśli jest on dobry są one bardziej kolorowe i żywe. ;)
J- Gdybyś miała różdżkę...O- Gdybym miała różdżkę chciałabym zmieniać pogodę, czuję się lepiej gdy jest ładna pogoda.J- Ile zajmuje ci zrobienie scenerii?
O- To dość trudne pytanie ponieważ nigdy nie zwracałam na to uwagi, liczy się efekt a nie czas wykonania. :)
J- Co jest dla ciebie najważniejsze?
O- Najważniejsza jest dla mnie rodzina i przyjaciele i myślę że zawsze będzie to dla mnie na pierwszym miejscu.
J- Bez kogo/czego nie byłabyś w stanie przeżyć ani jednego dnia?O- Bez gumy do żucia. ;P Jestem uzależniona.
J- Czy jesteś dumna ze swoich scenerii?O- Oczywiście, że tak.estem troche zawiedziona że nigdy nie wygrałam ale robie je przede wszystkim dla siebie, dla własnej satysfakcji.
J- Co chciałabyś zmienić w swoim życiu?O- Nic, moje życie nie jest idealne ale lubie je takie jakie jest.
Super, dzięki :)
O- Dziękuję :P
To ja dziękuję za wywiad, i wszystkiego naj ;D

0 komentarze:

Prześlij komentarz